zondag 16 februari 2014

Hieper de piep

In de vorige post werd er gevraagd hoe het met onze kleinzoon ging.
Vandaag vieren we alweer zijn eerste verjaardag, en tjonge wat gaat dat toch snel zo'n eerste jaar.
Hij brabbelt er op los en ontdekt de wereld razend snel op handen en voeten.
Wij zijn in de gelukkige omstandigheden om dit alles van dichtbij mee te maken en genieten er volop van.

Ook nog even een update over ons toilet, gisteren zijn de muren gestuukt en moet alles drogen voor de marakesh walls verf erop kan.
Nu werd er ons verteld dat dat wel vier!! weken nodig heeft eer dat alles goed droog is anders komen er scheuren in. Heeft iemand er ervaring mee?
Het geduld wordt dus zeer op de proef gesteld.

Ik wens jullie een gezellige week.
Wilga.

17 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig ventje, daar mag je inderdaad trots op zijn.

    Ik heb geen ervaring met marakesh walls verf, dus ik kan je helaas geen tips geven. Ik ben wel heel benieuwd naar het resultaat.

    Een fijne dag! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vergeet nog iets: van harte gefeliciteerd met jullie kleinzoon, ik wens jullie een gezellige en feestelijke dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je kleinzoon, een hele fijne dag gewenst...Ik ben benieuwd naar het resultaat van je toilet.

    Liefs, marjonel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van harte Gefeliciteerd met je prachtige kleinzoon. Oh Wilga, ik weet nog dat je liet weten dat je oma was geworden, wat gaat het toch hard hé. Onze kleinzoon is ook alweer 2 maanden, en snap wat je bedoelt met het lekker dichtbij zijn, dat is echt een heerlijk iets.

    Wat betreft die muren, die moeten inderdaad echt droog zijn, wij hebben ook een hele tijd met gestuukte muren gezeten. Wij hadden dan ook veel het raam en de deur van de wc openstaan, want tocht doet goed drogen.

    Fijne dag
    Liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van harte met je kleinzoon. Wat een schatje is het. Het toilet wordt vast hartstikke mooi. Je kunt nu beter iets langer wachten met een goed resultaat dan te vroeg aan de slag te gaan.
    Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja in zo'n eerste jaar gebeurt er zoveel. Tandjes soms al lopen. Ze zijn dan al zo wijs. Wat een heerlijk ventje is het. Ik heb niet veel verstand van de marakesh walls verf. Maar prachtig vind ik het wel.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met dat kleine ventje, geweldig dat je die van dichtbij mag zien opgroeien. Enne succes met je toilet, want 4 weken is toch wel even geduld hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ooh wat een leuk jongetje!! Gefeliciteerd hoor en het eerste jaar is omgevlogen he?
    Succes met het toilet, ik ben benieuwd hoe het gaat worden!!

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk jongetje!! Gefeliciteerd met hem, ik kijk net (opgenomen) all you need is love over kinderen en kleinkinderen in Australië, wat is het dan mooi om er zo dichtbij van te mogen genieten... Jullie wc is nu al mooi, ben benieuwd!

    Liefs Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schatje zeg!
    En ik ben benieuwd naar je toilet! We zijn hier ook met het toilet bezig, wordt alleen geen Marrakech jammergenoeg!

    Fijne week!
    Liefs Dineke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtig kereltje zeg...wat een kijkers!
    Nog van harte!
    Ik heb daar geen ervaring mee met Marakesh verf.......zal vast heel mooi worden maar je moet inderdaad wel geduld hebben zeg als het 4 weken zou zijn pffff
    Fijne week en lieve groet,Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuk ventje zeg :-)
    Succes met het toilet, ben benieuwd!

    Liefs, Dorine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd met de eerste verjaardag van jullie kleinzoon, het is een prachtig jochie met z'n donkere kijkers! En die wanden van de toilet worden vast prachtig, maar daar moet je dus wel geduld voor hebben ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een schatje! gefeli! geniet er lekker van
    ben erg benieuwd naar het verloop van je toilet, en ik weet er ook niks van....hhaha

    groetjes, inge

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Wilga,
    Wat heb je een prachtige blog! Erg mooi gedaan.
    En nog gefeliciteerd met je kleinzoon! Wat een knappert is dat.
    Ik wil je even laten weten dat ik wel vaker bij je ga kijken en ik heb je inmiddels toegevoegd op mijn blog.
    Fijne dinsdag! Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat n mooi ventje ,heerlijk !
    Gefeliciteerd nog

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Wilga,
    Ik ben toevallig op je blog gekomen, en ik vind hem super leuk. Zou tof zijn ook eens een kijkje te nemen bij mij www.charming-home.blogspot.com. Jullie zullen wel fier zijn op zo'n flinke kleinzoon. Grtjes Mien

    BeantwoordenVerwijderen