woensdag 21 maart 2012

Welkom bij ons thuis

Na lang een stille volger van woonblogs te zijn geweest,ben ik vandaag ook aan een blog begonnen.
Het is nog even wennen en heb nog niet alles onder de knie maar dat zal in de loop van de tijd wel goedkomen denk ik.

Als eerste wil ik jullie een kijkje laten nemen in de slaapkamer.
De kamer is niet zo heel groot maar wel een heerlijke plek om tot rust te komen.





Het wekkertje is al een héél oudje en komt nog bij mijn grootmoeder vandaan.
Die kreeg dit klokje toen ze ging dienen als jong meisje(15jaar) in de grote stad

Dit was het voor nu,de volgende keer laat ik jullie graag iets van de woonkamer zien.

Wilga



24 opmerkingen:

  1. wauw Wilga, superleuk dat je nu ook je eigen blog hebt. Ik ga je natuurlijk volgen hoor.
    Wat is je slaapkamer gaaf. Ik mail je nog.

    groetjes en nog een fijne zonnige dag,
    Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk, dat ik samen met Martine de primeur mag.
    En het ziet er super leuk uit, je blog en je slaapkamer.
    Ook ik mail je nog even.

    Lieve groet Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat je ook bent begonnen met bloggen. Ik ben sinds december bezig. Het is hartstikke leuk. Ik ga je volgen hoor.
    Wat een leuke slaapkamer hebben jullie. Ziet er heel mooi uit.
    Groetjes, Nancy
    http://www.madammikmak.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Welkom in blogland....je slaapkamer ziet er prachtig uit...ook ik ben in December begonnen...ik kan je zeggen...het is heerlijk....en een beetje verslavend....en supper gezellig...wat wil een mens nog meer.....o ja volger worden bij je....want ik verwacht nog veel meer moois te zien.
    Ik wens je een fijn weekend & lieve groetjes,
    Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk dat je een blog begonnen bent, ik ben volger geworden hoor! Je slaapkamer ziet er prachtig uit, we willen onze slaapkamer veranderen dus inspiratie is altijd welkom. De krukjes vind ik ook erg mooi!

    Ik wens je een heerlijk lenteweekend! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hallo Wilga, via Lia kom ik op jouw blog terecht en ik ga je graag volgen hoor!
    wat een prachtige slaapkamer heb je, heerlijk om daar tot rust te komen!
    ik wens je veel plezier in blogland en een heel fijn lenteweekend,

    lieve groet van Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Wilga, via Lia kom ik op jouw blog terecht! Je slaapkamer ziet er heel sfeervol uit! Ik ben zelf aan het bloggen sinds januari...het is erg verslavend! Veel blogplezier gewenst en ik word graag volger!
    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi. Via Lia op je blog terecht gekomen en wat leuk! En heel sfeervol! Ik ga je volgen hoor! Liefs, Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Wilga,

    Via Lia kom ik op jou Blog terecht.
    Ik ben zelf ook nog niet zo lang bezig.
    Ik wil je graag volgen lijkt me leuk.
    Succes met je Blog hoor,het begin is er en het ziet er leuk uit
    Superleuke slaapkamer heb je.
    Veel Blog plezier.

    FIJN WEEKEND,,,,,,

    LIEFS PIETA

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Wilga
    Ik ben ook via Lia op je blog terecht gekomen.
    Mooi hoor prachtige slaapkamer, ik ben ook nog niet zo lang bezig kom ook een keer op mijn blog kijken!
    Groetjes Marjonel

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Kom natuurlijk ook via Lia......ze had een goede tip ')
    Welkom in blogland, ik zie al dat je heel sfeervol woont dus ik ga je zeker volgen....genieten van al het moois hier bij je.

    Fijn weekend

    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi!
    Je hebt een goede reclamemaker (Lia) dus ws. voel je je heel snel thuis in blogland :)
    Gezellig, weer een nieuw woonblog, voor inspiratie staan we hier altijd open..
    Enne..ook ik woon in een dorpje aan een rivier in het westen...
    Gezellig wonen is het daar hé?
    Fijn lente weekend, groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Via via kwam ik hier bij jou terecht. Leuke blog hoor, ga je volgen en hoop dat je mijn blogje ook eens bezoekt. Groetjes Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Via via kwam ik hier terecht, een goede reclamemaker (Lia) en wat een leuke blog. Ik ben al benieuwt naar meer foto's. Na dat ik de slaapkamer heb gezien.

    gr Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Veel plezier met het bloggen :-)
    Wat een gezellig huis heb je!
    Geniet van het weekend!
    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ook ik kom via Lia een kijkje nemen bij je nieuwe blog.
    Ik vind de naam 'Passie voor wonen' al mooi gekozen. die passie deel ik met je .....
    Een leuke eerste post, een sfeervolle slaapkamer met mooie items. Ik ga je volgen hoor, ben benieuwd naar meer;-).
    Ik wens je veel succes en plezier met bloggen!

    Fijn weekend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. hoi wilga
    prachtg hoor je blog en je slaapkamer..ziet er super uit..ik ga je volgen hoor
    liefs hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Via via kom ook ik hier terecht, je stijl spreekt me aan dus ik heb me aangemeld als volger.

    Veel plezier, en fijn weekend.
    Groet Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Lia stuurt iedereen...hahahahaahh!!...welkom in blogland...pas op hoor.....erg verslavend !!....liefs fijn weekend......Ria...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hallo Wilga, ook ik kom via Lia bij jou terecht en ik vond je blog meteen heel herkenbaar (toch een beetje geinspireerd op het blog van Lia misschien:-)....)

    Heerlijke sfeer heb je in je woonkamer, ik hou d'r van! Dus ik ga je volgen, want ik ben natuurlijk best benieuwd naar de rest!

    Groetjes en tot blogs, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  21. hahahah jajaja ook via Lia op je mooi blog gekomen en gelijk volger geworden , wat een heerlijke slaapkamer zeg ....en dat wekkertje is super ...ik zou zeggen Welkom in blogland en tot je volgende post ...lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat leuk zeg...ik kom via de blog van Martine binnen (Impression Lifestyle). Je stijl spreekt me erg aan. Welkom...ben zelf ook nog maar een maandje bezig en ik kan zeggen...pas op! Erg verslavend! Ik hoop dat je er net zo van gaat genieten als dat ik doe en ik ga je graag volgen.

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Via een ander woonblog kom ik op jou blog terecht en zie dat je ook nog maar kort aan het bloggen bent, ;).
    Even mijn complimenten voor je prachtige slaapkamer!
    Fijne sfeer, en mooi sober.

    Ik ga je zeker volgen.

    Groetjes Jessica

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Via via op je blog terecht gekomen en het ziet er mooi uit.

    Je slaapkamer ziet er prachtig uit.

    Groetjes Loes

    BeantwoordenVerwijderen